أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۲۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۶ تير ۱۳۹۶
وزارت كشور فرانسه از به آتش كشيده شدن ۸۹۷ خودرو و بازداشت ۳۶۸ نفر در جريان خشونت‌ها و ناآرامي‌هاي مربوط به جشن‌هاي روز ملي در اين كشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وزارت كشور فرانسه طي آماري در خصوص خشونت‌هاي صورت گرفته در جريان جشن‌هاي روز ملي فرانسه (13 و 14 ژوئيه جاري)، از به آتش كشيده شدن 897 خودرو در جريان اين جشن‌ها خبر داد.

به گزارش روزنامه فرانسوي فيگارو، وزارت كشور فرانسه همچنين ضمن ارائه اين آمار از بازداشت 368 نفر در جريان اين جشن‌ها خبر داد.

براساس اين گزارش، مقايسه آمار منتشره از سوي وزارت كشور فرانسه در خصوص شمار خودروهاي به آتش كشيده شده طي سال جاري (897 خودرو) و سال گذشته (855 خودرو)  از افزايش ميزان آتش‌سوزي‌ها حكايت دارد حال آنكه شمار افرادي كه طي سال جاري (368 نفر) در ارتباط با ايجاد خشونت‌ها و ناآرامي‌ جشن‌هاي ملي بازداشت شده‌اند در مقايسه با سال گذشته (577 نفر) كاهش يافته است.

جشن‌هاي ملي فرانسه معمولا با بروز حوادثي از اين دست همراه بوده و پليس نيز هر ساله به اين مناسبت تدابير امنيتي را در كشور تشديد مي‌كند.

در زير تصاويري مربوط به اين خشونت‌ها را مي‌بينيم:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها