يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۲۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۶ تير ۱۳۹۶
يك مقام اطلاعاتي آمريكا گفته كه امارات رسانه‌هاي دولتي قطر را هك كرده بود تا اظهارات دروغ را به امير قطر نسبت دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واشنگتن پست، يك مقام اطلاعاتي آمريكا فاش كرد كه امارات متحده عربي به منظور نسبت دادن و انتشار اظهارات دروغ به شيخ تميم بن حامد آل ثاني امير قطر رسانه هاي دولتي و مجازي قطر را هك كرده بود، اقداميكه جرقه تنش بين دوحه با كشورهاي عربي را شعله ور كرد.

براساس اين گزارش، مقامات آمريكايي هفته گذشته از تحليهاي اطلاعاتي جديدي مطلع شدند كه توسط سازمانهاي اطلاعاتي آمريكا جمع آوري شده تاييد مي‌كند در 23 ماه مه، مقامات ارشد دولت امارات درباره چنين طرحي و اجراي آن صحبت كرده بودند. مشخص نيست كه مقامات اماراتي خودشان اين طرح را پياده كرده يا اينكه آن را به پيمانكار واگذار كرده اند.

طبق گزارشي كه روي وبسايتهاي دولتي قرار گرفته بود، امير قطر گفته بود كه ايران يك قدرت اسلامي است و از حماس تمجيد كرده بود. اظهاراتي كه دوحه آن را رد كرد و اعلام كرد كه سايتهاي دولتي اين كشور مورد حمله هكري قرار گرفته است.

عربستان، بحرين، امارات و مصر اين ادعا را رد كرده و به دنبال آن روابط خود با قطر را قطع و محدوديتهايي عليه اين كشور اعمال كردند.

براساس اين گزارش، سايتهاي قطري روز 24 مه مورد حمله هكري قرار گرفتند، درست چند روز بعد از جمع بندي سفر ترامپ به عربستان و ديدار با رهبران كشورهاي عربي درباره مقابله با تروريسم. 

يوسف العطيبه سفير امارات در آمريكا، گزارش واشنگتن پست را دروغ خوانده  و گفته كه ابوظبي هيچ نقشي در حمله هكري مورد ادعاي اين روزنامه نداشته است.

وي مدعي شد، آنچه كه درباره قطر درست است حمايت از تروريسم و افراط گرايي و تضعيف ثبات همسايگانش است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها