يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۲۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۶ تير ۱۳۹۶
رئيس جمهوري تركيه با تشديد حملات خود به اتحاديه اروپا گفت : تركيه بايد راه خود را برود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، "رجب  طيب اردوغان " رئيس جمهوري تركيه همچنين بر پايبندي به مجازات اعدام در صورت تصويب در مجلس تاكيد كرد.

اردوغان كه درمراسم رونمايي از  تنديس 250 كشته كودتاي سال گذشته حاضر شده بود، بروكسل را به چندين دهه  سنگ اندازي  برسر راه تركيه جهت پيوستن به اتحاديه اروپا متهم كرد.

وي با اشاره به عدم وفاداري بروكسل به تعهدات خود درباره توافق گذرنامه ها براي  كمك به مهاجرين سوري افزود: موضع اتحاديه اروپا مشخص است، 54 سال گذشت و هنوز با ما بازي مي كند .

اردوغان افزود: خودمان مسائل را حل و فصل خواهيم كرد و گزينه ديگري وجود ندارد.

گفتني است روابط اروپا با تركيه به دليل نگراني غرب از سركوب، پس از كودتا بحراني شد.

زيرا مقامات تركيه حدود 150 هزار نفر را از كار اخراج و بيش از 50 هزار نفر را به دليل مظنون بودن به  داشتن ارتباط با فتح الله گولن مخالف دولت و مقيم در امريكا كه آنكارا وي را مسئول كودتا مي داند، بازداشت كردند.

وي در اوج فرياد مردم كه پرچم تركيه را در دست داشتند افزود من كاري به گفته هاي هانزو جرج ندارم من به سخنان احمد، محمد، حسن، حسين، عيسي، فاطمه و خديجه اهميت مي دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها