أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۲۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۶ تير ۱۳۹۶
رييس سازمان هواپيمايي كشوري از ادامه مذاكره با فاينانسورها براي تأمين منابع مالي خريد هواپيماها خبر داد و گفت:‌ ايرباس و اي‌تي‌آر براي تأمين قسمتي از فاينانس اعلام آمادگي كرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، علي عابدزاده، اظهار كرد:‌ هنوز مذاكره با فاينانس‌كننده‌ها ادامه دارد و همكاران در هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران پيگير اين موضوع هستند.

وي تصريح كرد:‌ همچنين كمپاني‌هاي ايرباس و اي‌تي‌آر نيز اين آمادگي را دارند كه تأمين قسمتي از فاينانس را به‌عهده بگيرند.

معاون وزير راه و شهرسازي در پاسخ به اين پرسش كه "شركت‌هايي كه با آنها در حال مذاكره هستيد از چه كشورهايي هستند؟"، افزود:‌ اين سؤال را از هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران بپرسيد.

به گزارش تسنيم، يكي از موانعي كه خريد هواپيما از ايرباس، بوئينگ و اي‌تي‌آر را با مانع جدي مواجه كرده،‌ مباحث مربوط به تأمين منابع مالي است. اين مسئله طي ماه‌هاي اخير به چالشي اساسي براي وزير راه و شهرسازي و برخي زيرمجموعه وزارتخانه تحت مديريت وي تبديل شده است، موضوعي كه تاكنون دولت و وزارت راه و شهرسازي نتوانسته‌اند آن را حل كنند به‌طوري كه 7 فروند هواپيمايي كه تاكنون به ايران وارد شده (سه فروند ايرباس و 4 فروند اي‌تي‌آر) نقداً و از محل منابع صندوق توسعه ملي خريداري شده‌اند.

تأمين منابع مالي خريد 200 فروند هواپيما براي ايران‌اير پاشنه آشيل قراردادها با بوئينگ،‌ ايرباس و اي‌تي‌آر به شمار مي‌آيد.

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها