يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۲۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۶ تير ۱۳۹۶
داوري فوتبال ايران در حال تحول و پوست‌اندازي است ولي در چند روز اخير اتفاقات حيرت‌انگيزي در امر مديريت داوري فوتبال ايران در حال رخ دادن است.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: حسن كامراني‌فر يكي از كمك داوران بين‌المللي و پرافتخار فوتبال ايران بود كه به عنوان رئيس دپارتمان داوري انتخاب شد. مديري جوان كه با شعار جوانگرايي و استعداديابي در داوري به مديريت فوتبال ايران وارد شد. اين مدير جوان هم قطعا مديريت و فعاليتش در داوري بي‌عيب و نقص نبود و اشكالات و اشتباهاتي داشت با اين حال اعتمادش به داوران جوان يكي از نقاط درخشان مديريت كامراني‌فر در داوري بود به طوري كه حتي برخي از منتقدانش از جمله نويد مظفري‌ بعد از پايان فصل فوتبال، عملكرد حسن كامراني‌فر را قابل دفاع و مناسب دانستند.

داوري فوتبال ايران در مسير رشد و پيشرفت قرار گرفته تا با ميدان دادن به داوران جوان و مستعد بتوانيم ده‌‌ها عليرضا فغاني داشته باشيم. كامراني‌فر اكنون به عنوان ناظر داوري به مسابقات زير 23 سال امارات سفر كرده و همين خروج از كشور باعث شده كه برخي حركتي خزنده عليه داوري و مديريت جوان او انجام بدهند!

كلاس‌هاي داوران ليگ دسته اول بي‌هيچ دليلي ناگهان تعطيل شده است! برخي از ناظران داوري از رفتارهايي مشكوك در روزهاي اخير خبر مي‌دهند و اينكه ممكن است كودتايي در مديريت داوري فوتبال رخ بدهد.

ظاهرا مي‌خواهند قدرت اجرايي را از دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال بگيرند و برخي از اعضاي كميته داوران هوس كرده‌اند كه به كار اجرايي در داوري ورود كنند و خودشان امور اجرايي دپارتمان داوري را در دست بگيرند!

فريدون اصفهانيان رئيس كميته داوران است و خبرگزاري فارس تلاش كرد با رئيس اين كميته در مورد اين حركت خزنده و مشكوك گفت و گو كند؛ اما او تلفن همراهش را پاسخ نداد. اكنون نمي‌دانيم دستور تعطيل كلاس داوران ليگ يك را چه كسي صادر كرده؟ چرا بايد شاهد جنگ قدرت در بخش داوري فوتبال باشيم؟ كاش اجازه بدهند داوري فوتبال در مسير درستي كه قرار گرفته بدون دست‌انداز پيش برود. 

ظاهرا برخي مي‌خواهند در چيدمان داوران ليگ برتر در فصل آينده در كار دپارتمان دخالت كنند و داوران مد نظر خودشان بازي‌ها مهم را قضاوت كنند در حالي كه اكنون دپارتمان داوري بر اساس شايسته‌سالاري داوران را براي مسابقات انتخاب مي‌كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها