أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۳۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۷ تير ۱۳۹۶
برادر رئیس جمهور همچنان در بخش قلب یک بیمارستان خصوصی بستری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین فریدون که روز دوشنبه 26 تیر به منظور تکمیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت حضور یافته بود، به خاطر نامناسب بودن حال عمومی، از طریق آمبولانس از دادسرا به یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتقل شد.

در این رابطه یکی از مسئولان وزارت بهداشت با اشاره به بستری بودن "فریدون" در این بیمارستان به تسنیم عنوان کرد: برادر رئیس جمهور همچنان در بخش قلب بیمارستان بستری است.

گفتنی است، حسین فریدون عصر دوشنبه 26 تیر از طریق وکیل خود قرار وثیقه صادره که میزان آن 50 میلیارد تومان است را تودیع و از زندان آزاد شد، همچنین پرونده او در دست بررسی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها