أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۳۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۷ تير ۱۳۹۶
روزنامه مطرح ایتالیایی در شماره امروز خود بار دیگر به قطعی بودن خرید ستاره تیم ملی ایران در روزهای آتی با قراردادی سنگین اشاره کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، کوریره دلااسپورت به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه های چاپ شهر رم در ایتالیا امروز صفحه سوم خود را به گزارش ها تکمیلی از پروسه خرید سردار آزمون توسط باشگاه لاتزیو اختصاص داد و مدعی شد این مهاجم ایرانی قطعا تا یک هفته آینده به عنوان خرید رویایی باشگاه به طرفداران بیانکوچلستی معرفی خواهد شد.


در گزارش کوریره دلااسپورت آمده است:« نمایندگان باشگاه لاتزیو در ادامه مذاکرات خود با باشگاه روسی روبین کازان و مدیربرنامه سردار آزمون یک گام دیگر به خرید مهاجم ملی پوش ایرانی نزدیک شدند تا سیمونه اینزاگی نگرانی هایش برای انتخاب زوجی مناسب برای چیرو ایموبیله در خط حمله لاتزیو از بین برود». 


این روزنامه که به عنوان مرجع اصلی اخبار دو باشگاه مطرح شهر رم محسوب می شود در گزارش امروز صفحه سوم خود نوشت:« لاتزیو برای فصل آتی سری A روی استفاده از سیستم 2-5-3 نظر دارد و سیمونه اینزاگی بعد از فروش مهاجمانی همچون جورجویچ و کیتابالده که در حال نهایی شدن انتقال به اینترمیلان است روی سردار برای تکمیل زوجی مرگبار در کنار ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا نظر دارد از همین رو سران باشگاه با بودجه مناسبی که در اختیار دارند روی بازیکن 22 ساله و آینده دار ایرانی زوم کرده و دست از تلاش های دامنه دار برای انجام این خرید برنمی دارند».

 

در دومین روز متوالی این بار در صفحه سوم روزنامه کوریره دلااسپورت گزارش کاملی از انتقال سردار آزمون به لاتزیو منتشر شده است

 


پافشاری روزنامه معتبری همچون کوریره دلااسپورت در خرید آزمون توسط لاتزیو می تواند مهمترین اتفاق و خبر این روزهای فوتبال ایران باشد؛ چون سردار آزمون را در همین سن کم در زمره بازیکنان بزرگ حاضر در یکی از معتبرترین لیگ های اروپا قرار می دهد. لیگی که پیش از این بازیکنانی همچون رحمان رضایی و علی سامره در آن حضور داشته و به مصاف قدرت های بزرگ ایتالیا رفتند.


پوشیدن پیراهن لاتزیو به عنوان یکی از هفت خواهر فوتبال ایتالیا قطعا سردار را هم ردیف با انتقال بازیکنان بزرگ فوتبال ایران به باشگاه های بزرگ اروپایی همچون علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، وحید هاشمیان و ... قرار می دهد و حتی شاید معروف تر از آنها چون صرف هزینه ای بالغ بر 18 میلیون یورو توسط باشگاه ایتالیایی برای خرید آزمون او را گران ترین بازیکن این فصل فوتبال اروپا در میان آسیایی ها خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها