يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۳۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۷ تير ۱۳۹۶
تیم تازه لیگ یکی شده صبا در آستانه انحلال قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، تیم فوتبال صبای قم بعد از سال ها حضور در سطح اول فوتبال ایران و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا اوضاع نابسمانی را تجربه می کند تا جایی احتمالا منحل خواهد شد.

موضوع از این قرار است که استانداری قم اعلام کرده است که به هیچ عنوان پولی برای فوتبال خرج نمی کند و اسپانسر این باشگاه هم اعلام کرده است که حاضر نیست بدهی های گذشته را پرداخت کند.

با این شرایط تیم فوتبال صبا به احتمال فراوان به زودی منحل می شود و برای همیشه از فوتبال ایران محو خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها