کد خبر: ۴۲۶۴۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۹ تير ۱۳۹۶
جمال شورجه گفت که بودجه‌ای که سازمان صداوسیما برای تخصیص داده است بسیار اندک است. شاید بتوان با این بودجه یک تله‌تئاتر درباره حضرت موسی(ع) تهیه‌ کرد.

به گزارش پایگاه 598 ،جمال شورجه در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که شما در پروژه «حضرت موسی(ع)» کارگردان نیستید و سازمان صداوسیما می‌خواهد به عنوان دستیار کارگردان از شما استفاده کند؟ گفت: واقعیت این است که هیچ چیزی در این باره به من نگفته‌اند. البته اگر هم این کار را کرده باشند نیز چیز به من نمی‌گویند و خود کارهایشان را جلو می‌برد.

وی درباره بودجه تخصیصی صداوسیما برای ساخت این پروژه؛ تصریح کرد: بودجه‌ای که سازمان صداوسیما برای این سریال تخصیص داده است بسیار اندک است. شاید بتوان با این بودجه یک تله‌تئاتر درباره حضرت موسی(ع) تهیه‌ کرد. نمی‌توان این بودجه پروژه‌ای به بزرگی پروژه حضرت موسی(ع) ساخت.

این کارگردان سینمای ایران بیان کرد: در جلساتی با مدیران سازمان صداوسیما داشته‌ایم، اما آنها تایید دارند روی پیشنهاد‌های خودشان و ما نیز تایید داریم روی پیشنهادهای خودمان که می‌خواهیم اثری فاخر تحویل دهیم. مدیران سازمان صداوسیما می‌گویند برآورد بودجه ما از این پروژه زیاد است. برآورد بودجه‌ای که صداوسیما دارد فقط به اندازه جلو‌‌ه‌های ویژه این سریال می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها