أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۴۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۲۹ تير ۱۳۹۶

خرید رپورتاژ آگهی : در رید رپورتاژ آگهی باید این نکته را در نظر داشته باشید که سایت هایی که انتخاب میکنید از نظر کیفیت دارای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی مناسبی باشند. رپورتاژ ادز به عنوان مجری انتشار اخبار تبلیغاتی در سایت های خبری لیست بهترین وب سایت های خبری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در ادامه مقاله به فواید خرید رپورتاژ آگهی خواهیم پرداخت. همچنین به معرفی آژاتس تبلیغاتی رپورتاژ ادز خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

برای آشنایی با روش های خریدرپورتاژ آگهی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز

یکی از قدرتمند ترین شرکت های انتشار اخبار تبلیغاتی در سایت های خبری ، آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز است ، این شرکت با ارتباط گسترده با بیش از 200 سایت خبری و مطرح ایران توانسته رتبه نخست فعالیت های تبلیغاتی در سایت های خبری را از آن خود کند. اگر به دنبال انتشار اخبار روابط عمومی و اخبار تبلیغاتی در سایت های خبری هستید می توانید با کارشناسان رپورتاژ ادز در ارتباط باشید.

تاثیرات مثبت رپورتاژ آگهی

1- اولین اثر مثبت رپورتاژ آگهی برندینگ شما در دنیای اینترنت است

2- دومین تاثیر افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجو است.

3- سومین موضوع ماندگاری مادام العمر تبلیغات شما در سایت های خبری است.

مزایای رپورتاژ آگهی

اگر در تالیف یک رپورتاژ این نکته را در نظر داشته باشید که خبر تالیف شده علاوه بر تبلیغ خدمات و محصولات شما به ارائه اطلاعات مفید در حوزه کاریتان به خواننده ارائه کند. ارائه اطلاعات مفید و کاربردی در رپورتاژ خبری میتواند حس اعتماد بین خواننده و شما ایجاد نماید. از این رو حتما با ارائه مطالب درست و کاربردی کاربر را از جذابیت های کارتان باخبر کنید.

این تنها اولین موضوعی بودکه در رپورتاژ خبری میتواند برای بیزینس شما مفید باشد. در یک خریدرپورتاژآگهی شما می توانید لینک های مستقیم و فالو به وب سایتتان بدهید . این نکته کمک میکند یک رتبه مثبت از سمت موتور های جستجو به وب سایت شما ایجاد گردد. بسیاری از سئو کاران و مدیران سایتها برای افزایش رتبه خود از این روش استفاده میکنند.

سفارش رپورتاژ آگهی

برای سفارش رپورتاژ آگهی می توانید از مشاوره همکاران ما استفاده نمایید. آدرس اینترنتی ما برای سفارش رپورتاژ آگهی : https://reportaj.ir

آیدی تلگرام برای مشاوره :

https://telegram.me/reportajads

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

همچنین اگر به دنبال مشاوره دیجیتال مارکتینگ هستید می توانید از مشاوره کارشناسان دیجیتال مارکتینگ اینتن استفاده نمایید. اینتن یکی از بزرگترین شرکت های ارائه کننده خدمات مشاوره تجارت الکترونیک در ایران می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها