أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۶۴۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۳۱ تير ۱۳۹۶
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: در صورت باقی ماندن افراد کهنسال در کابینه، دولت ضعف جدی در انجام امور اجرایی خود تجربه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: در صورت باقی ماندن افراد کهنسال در کابینه، دولت ضعف جدی در انجام امور اجرایی خود تجربه خواهد کرد.
 
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: رییس جمهور منتخب به مردم این وعده را داده که نسبت به جوانسازی کابینه اقدام جدی به عمل می آورد و مردم نیز چنین انتظاری را  از او دارند.
 
وی افزود: به طور طبیعی وقتی سن شخصی افزایش پیدا می‌کند کارایی هایش نیز کمتر می‌شود به همین دلیل نیاز است که اشخاصی مؤمن  و دارای روحیه ای انقلابی به کابینه دولت دوازدهم راه یابند که بتوانند امور کشور را با وقت و حوصله و همچنین قدرت فکر بالاتری اداره کنند.
 
حبیبی تصریح کرد: البته جوانانی که به کابینه راه می یابند باید کارآمدی های لازم را در زمینه مسئولیت های خطیری که قرار است به آنها محول شود دارا باشند و از روحیه جهادی برای اصلاح امور کشور در جهت خدمت به مردم برخوردار باشند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چنین جوانانی در رأس امور  قرار بگیرند کشور و دولت به بالندگی روز افزونی دست پیدا خواهند کرد و در صورت باقی ماندن اشخاص کهنسال در کابینه و ادامه روال  گذشته، دولت به زودی ضعف جدی را در انجام امور اجرایی خود تجربه خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها