يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۳۱ تير ۱۳۹۶
تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام کنند.
به گزارش پایگاه 598، شهرنوشت: مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام موتورسیکلت های شهر تهران برای اخذ مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک خبر داد.
 
مصطفی قنبرنژاد اظهارکرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی راکبان و مالکان موتورسیکلت های شهر تهران که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک دارند،باید به منظور دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک در سامانه www.motorcycle1396.tehran.ir   ثبت نام کنند.

مدیرواحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه مالکان موتورسیکلت، از تاریخ 1 مرداد ماه به مدت 15 روز مهلت دارند در سامانه فوق ثبت نام کنند، گفت: پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نشده باشد، از طریق سیستم های هوشمند مکانیزه توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی اعمال قانون خواهند شد.
به گفته وی این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اقلا مرد باش. بگو میخواهیم با توجه به تعداد موتوسیکلتها یه پول قلمبه‌ای هاپولی کنیم و الّا پول بگیرید وطرح ترافیک بدهید مشکل آلودگی هوا برطرف میشه؟ از عاقبتِ کرباسچی که سی سال پیش این حقه‌بازیها را عملی کرد درس بگیرید و خجالت بکشید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
چون موتور سواران از اقشار آسیب پذیرند و در این دوران بیکاری به سختترین روشها نان زن و بچه را در می آورند به خدا بی انصافیه این کارتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها