أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۵۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۳۱ تير ۱۳۹۶
سامانه‌های جدید تسهیل‌گر تجارت به عنوان دستاوردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در غرفه این وزراتخانه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به نمایش گذاشته می‌شود
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صابرنیوز، امسال برای اولین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ برای عموم، از سامانه‌های تسهیل‌گر تجارت داخلی وخارجی رونمایی می‌کند.

در همین راستا با توجه به اهمیت این سامانه‌ها در فرآیند تجارت کشور، وزارت صنعت، معدن وتجارت از شهروندان، رسانه‌ها و مسئولان برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ و بازدید از غرفه این وزارتخانه دعوت به عمل می‌آورد.

این سامانه‌ها زیر نظر وزارت صنعت و با همکاری و مشارکت مرکز توسعه تجارت طراحی و در سال‌های اخیر به صورت گسترده راه اندازی شده اند.

مرکز توسعه تجارت یکی از زیر مجموعه های وزارت صنعت است که در زمینه راه اندازی و طراحی سیستم های الکترونیکی در جهت تسهیل امور مربوط به تجارت داخلی و خارجی فعالیت می کند.

سامانه جامع تجارت، خوشه تجارت، سامانه تجارت خارجی، سامانه یکپارچه مجوزها، سامانه انبارها و محل نگهداری کالاها و سامانه شناسه کالا بخشی از دستاوردهای مرکز توسعه تجارت در دولت یازدهم بوده که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همچنین هریک از سامانه ها در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

از برنامه های ویژه که توسط غرفه وزارت صنعت در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده،  برگزاری سه کارگاه آموزشی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه(از تاریخ 31/04/96 تا 02/05/96)  از ساعت 10 الی 12 در سالن سبز سازمان توسعه تجارت واقع در محل نمایشگاه بین المللی تهران جهت آشنایی بیشتر بازرگانان و علاقمندان به سامانه‌ها‌ی تسهیل‌گر فرآیند تجارت است.

لازم به توضیح است با ثبت نام در سامانه جامع تجارت www.ntsw.ir  و تکمیل فرم مربوطه، شرکت در دوره‌‌های آموزشی رایگان سامانه جامع تجارت امکان پذیر است.

بنابر این گزارش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ جمعه 30تیر لغایت دوشنبه  2 مرداد درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و غرفه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن B38 قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها