أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۵۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۳۱ تير ۱۳۹۶
در یک حمله انتحاری
سخنگوی طالبان می‌گوید یکی از فرزندان ملاهبت الله، رهبر این گروه در حمله انتحاری که در منطقه «گرشک» هلمند انجام شد، نقش داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان با بیان اینکه پسر رهبر طالبان خودش را منفجر کرده است، گفت: «عبدالرحمن خالد»، فرزند ملا هبت الله برای سه سال آموزش‌های لازم را در زمینه انجام حمله انتحاری دیده و منتظر نوبت بود.

مقام‌های محلی ولایت هلمند قبلا اعلام کرده بود که افراد طالبان روز پنجشنبه به پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه گرشک 2 بار حمله کرده‌اند.

ذبیح الله مجاهد گفت: فرزند ملاهبت‌الله بیشتر از 20 سال سن داشت و جزئیات بیشتری از زندگی فرزند ملاهبت‌الله منتشر خواهد شد.

هنوز منابع مستقل این خبر را تایید نکرده‌اند اما مقام‌های امنیتی هلمند روز گذشته، اعلام کردند که حمله سنگین طالبان در گرشک را عقب زده و حدود 130 نفر از طالبان را کشته‌اند.

به گفته مقام‌های امنیتی هلمند تمام پاسگاه‌های که طالبان موفق به تصرف آن شده بودند تحت کنترل نیروهای امنیتی در آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها