أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۵۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۳۱ تير ۱۳۹۶
مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل شیلات استان بوشهر گفت: در پی تجاوز یک فروند لنج صیادی عربستانی به آبهای سرزمینی ایران در استان بوشهر، پنج ملوان و خدمه بازداشت شدند.
به گزارش پایگاه 598، اردشیر یاراحمدی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه یک شناور صیادی عربستان به آب‌های ایران تجاوز کرد، اظهار داشت: یک فروند لنج صیادی متعلق به کشور عربستان که به آب‌های جمهوری اسلامی ایران در  خلیج‌فارس حوالی جزیره فارسی استان بوشهر تجاوز کرده‌  بودند توقیف شد.

وی، با بیان اینکه ملوانان لنج صیادی عربستان سعودی در آب‌های استان بوشهر بازداشت شدند افزود: در این شناور صیادی پنج  ملوان و خدمه تبعه هندی حضور داشتند که بازداشت شدند.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه سرنشینان شناور صیادی مذکور در اختیار محاکم قضایی قرار دارند گفت: سرنشینان لنج صیادی عربستانی تحویل مقام‌های قضایی استان بوشهر شدند.

یاراحمدی با بیان اینکه در این شناور ادوات صیادی و آبزیان صید شده وجود دارد اظهار کرد: تیرماه امسال این دومین شناور کشور عربستان است که برای صید و صیادی به آبهای مرزی جمهوری اسلامی در استان بوشهر تجاوز کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
آخر دستگیر کردن چند ماهیگیر بدبخت که اشتباهی از مرزهای آبی رد می شوند هم هنری می خواهند؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
نه تیر اندازی توسط گارد عربستان به ماهیگیران بدبخت ما در آبهای اونها هنر دارد
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
دوست عزیز چند روز پیش همین اتقاق برای صیادان ایرانی افتاد با این تفاوت که بجای دستگیری مورد اصابت موشک قرار گرفتند و به شاهدت رسیدن.
جدیدترین اخبار پربازدید ها