أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۵۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اتحادیه اروپا اعلام کرد که اقدام آمریکا در تحریم روسیه می‌تواند به منافع اروپا زیان وارد کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اتحادیه اروپا به آمریکا درباره تحریمهای یک جانبه علیه روسیه به آمریکا هشدار داد و گفت که اقدامات واشنگتن بر اساس اولویت های داخلی این کشور صورت می گیرند.

خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر افزود: «ما نگران تدابیری هستیم که در کنگره آمریکا مورد بحث قرار می‌گیرند و امکان دارد پیامدهای ناخواسته‌ای داشته باشد و این فقط مربوط به اتحاد گروه 7 و ترانس‌ آتلانتیک نمی‌شود بلکه به اقتصاد اروپا و امنیت منافع این منطقه هم ارتباط پیدا می‌کند.»

یکی از نمایندگان اتحادیه اروپا در این مورد به رویترز گفت: «تاثیر چنین اقداماتی می‌تواند گسترده و ناشی از تبعیض باشد از جمله وقتی به منابع انرژی ارتباط پیدا می‌کند.»

پیشتر آلمان و اتریش به شدت از برنامه آمریکا مبنی بر تحریم شرکت‌های اروپایی که در ساخت پروژه گازی «نورداستریم» دست داشتند، انتقاد کرده بودند.

اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای پس از اینکه کنگره در زمینه پیش‌نویس تحریم‌ها علیه روسیه و ایران به توافق رسید، در زمینه موضع مشترک به اتفاق‌نظر رسیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها