أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۶۵۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اتاق بازرگانی ایران اطلاعیه‌ای درباره اعتراض یکی از اعضای هیئت نمایندگان در ارتباط با واردات بیسکویت به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد که در آن از وزیر بابت حادثه جاری شده عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اطلاعیه‌ای درباره رویداد هفته قبل هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعتراض یکی از اعضای هیئت نمایندگان در ارتباط به واردات بیسکویت به وزیر صنعت، معدن و تجارت قرائت شد که در آن از وزیر بابت حادثه جاری شده عذرخواهی و مراتب تاسف ابراز شد.

دو هفته پیش عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با گذاشتن بیسکویت های وارداتی بر روی میز هیئت رئیسه به روند واردات بیسکویت های اروپایی به ویژه بیسکویت های آلمانی اعتراض کرده بودخداشکر کاظمی در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گفت: وقتی خودمان از صنایع قوی بیسکویت سازی برخورداریم چه لزومی به واردات از کشورهای اروپایی داریم که همین چند روز پیش ما را تحریم کردند.

کاظمی افزود: وقتی صنایع داخلی ما با آن همه ظرفیت تولیدی در رکود به سر می برند چرا وزیر اجازه واردات این بیسکویت ها را صادر می کند.

وی افزود: واردات بی رویه موجب شده بنده از سال 94 تا کنون کارگران خود را از 1200 نفر به 120 نفر کاهش دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
این یعنی ادامه تعطیلی کارخانه ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها