يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۵۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور گفت: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از 2 هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.
به گزارش پایگاه 598، سردار یعقوب سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن اسلام بسیج عمومی شده‌اند، اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با آنها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تاریخ 17 خرداد امسال، به اثبات رساند.

وی افزود: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از 2 هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور در پایان با بیان اینکه اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم نبود این امکان وجود داشت که وضعیت ما بهتر از سوریه نباشد، خاطرنشان کرد: عزت و امنیتی که شهدا به ما دادند را نباید فراموش کنیم و نباید از یاد ببریم که روزی در این کشور آمریکایی‌ها از ما حق توحش می‌گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها