امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۶۶۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
روزنامه جوان در واکنش به اظهارنظر سیدمصطفی موسوی لاری فرزند فرزند عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دوره اصلاحات نوشت: يك آقازاده بعد از واكنش‌هاي منفي مردم به ادعاي «ژن خوب» كه از سوي پسر دكتر عارف مطرح شده است، با تشبيه جريان آقازاده‌هاي رانت‌خوار به شيرشاه، منتقدان و مردم را به كفتار و گاو تشبيه كرد!
به گزارش پایگاه 598، ماجرای ژن خوب با دُرافشانی‌های روز گذشته یکی دیگر از آقازاده‌های اصلاح‌طلب بار دیگر رنگ و بوی سینمایی به خود گرفت.

روزنامه جوان در واکنش به اظهارنظر سیدمصطفی موسوی لاری فرزند فرزند عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دوره اصلاحات نوشت: يك آقازاده بعد از واكنش‌هاي منفي مردم به ادعاي «ژن خوب» كه از سوي پسر دكتر عارف مطرح شده است، با تشبيه جريان آقازاده‌هاي رانت‌خوار به شيرشاه، منتقدان و مردم را به كفتار و گاو تشبيه كرد!

 فرزند حجت‌الاسلام موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات با انتشار عكسي از انيميشن سينمايي «شيرشاه» در صفحه اينستاگرامش نوشت: «مرگ شيرشاه يكي از مشهورترين سكانس‌هاي مرگ در فيلم‌هاي دنياست. اما يك نكته آن براي من خيلي جذاب است اگر درست خاطر مانده باشد كفتارها چند گاو وحشي را مي‌ترسانند و ناگهان تمام گاوها شروع به دويدن مي‌كنند. اين در حالي است كه اكثر گاوها اصلاً نمي‌دانند موضوع از چه قرار است. يعني نمي‌دانند از چه مي‌گريزند و حال به كدام هدف مي‌دوند. فقط همراه با بقيه مي‌دوند و در اين ميان شاه محبوب خود را مي‌كشند. موج‌هاي توئيتر كه اين روزها شكل مي‌گيرند، عجيب آدم را به ياد اين سكانس مي‌اندازد!»



تفرعني كه در بين برخي از وابستگان دولتمردان وجود دارد، باعث شده كه شاهد چنين نگاه‌هاي عجيب و اظهارنظر‌هاي عجيب‌تر نسبت به جامعه باشيم. آقازاده‌اي كه رانت پدرش در رسيدن به موفقيت را با تعبيري چون «ژن خوب» ماله‌كشي مي‌كند با موجي از انتقاد در شبكه‌هاي اجتماعي و به خصوص در شبكه اجتماعي توئيتر روبه‌رو شده است. كاربران اين شبكه‌ها از تصوير زشت و حيواني كه در پشت واژه «ژن خوب» قرار گرفته است به خشم آمده‌اند. در مقابل يك آقازاده ديگر براي حمايت از آقازاده رانت‌خوار دكتر عارف از واژه شيرشاه براي وي استفاده كرده كه مي‌تواند به كل جريان آقازاده‌هاي رانت‌خواري كه با سوءاستفاده از جايگاه والدين خود در حال چپاول ملت هستند، از انيميشن امريكايي «شيرشاه» كه نمادي از نظام امپرياليستي امريكا است، وام گرفته تا دهان منتقدان را ببندد.

 «شيرشاه» داستان خيانت به پادشاه جنگل و قتل وي در حادثه‌اي تراژيك است. در ادامه فرزند شيرشاه با حمايت دوستانش بر دشمنان پدر پيروز شده و جايگاه پادشاهي را كه از آن پدرش بوده است، به دست مي‌آورد. در اين كارتون كفتارها كه خائنين به شاه هستند جماعت بي‌خبر كه گاو‌ها هستند را رم مي‌دهند و باعث كشته شدن شاه مي‌شوند. نمونه نگاه يك آقازاده سياسي به رسانه‌ها و كاربران شبكه‌هاي اجتماعي كه از سخنان سخيف پسر دكتر عارف ناراحت هستند، چنين است! به نظر مي‌رسد تعبير بهتر و درست‌تر براي چنين ديدگاهي استفاده از نام «دشمن مردم» يكي از معروف‌ترين ساخته‌هاي سينمايي درباره مافيا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بیژن مرتضوی
Russian Federation
۱۱:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
پیشنهاد میدهم مقداری از ژنتان را به موسسه رویان هدیه بدهید تا با انجام آزمایشات دانشمندان موفق به کشت ژن نابغه پرور بشوند تا در کشورمان 70میلیون مدیر ایرانسل داشته باشیم
پاسخ
نعمت
Russian Federation
۱۱:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
همه اعدام شوند.
598 لطفا نظرات سازنده منو منعکس کن. مگر شما به آزادی بیان اعتقادی ندارید؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها