أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۶۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: شما می‌گویید ۲.۶ میلیارد یورو چیزی نیست! می‌دانید این پول هزینه پرداخت سه ماه یارانه است؟ ما در کشور کسانی را داریم که شب‌ها نان ندارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده فساد نفتی نجفی نماینده دادستان اظهار داشت: آقای شمس، کار عملیاتی یعنی اجرا!، فهم الفاظ حقوقی محمول به عرف است، کارگزار یعنی چه؟

وی ادامه داد: اگر من هم ٣٠ سال در این کشور کار کنم و بعد نزد مقامات بگویم فلانی مورد اعتماد است خب طبیعی است که آنها هم اعتماد می کنند.

نقش شما قطعاً به اندازه زنجانی نیست اما پا به پای زنجانی کار کرده اید.

در نهایت پول بیت المال به غارت رفت حالا توجیه می کنید که ٢.٦ میلیارد چیزی نیست؟

این پول برای شما چیزی نیست ما در این کشور کسانی را داریم که نان شب ندارند، این پول معادل ٣ ماه یارانه کل کشور است.

حتماً اگر به من بگویند ١٠٠ میلیارد می گویم کلان است این پولی که شما می گویید چیزی نیست حدود ٩ هزار میلیارد پول کشور است. چگونه می گویید پولی نیست؟ آقای شمس عوام فریبی نکنید

شمس خطاب به قاضی گفت: تمام جلسات دادگاه همین است، طبق قانون آیین دادرسی کیفری نماینده دادستان ادعانامه را می خواند و من باید پاسخ دهم اما اجازه پاسخگویی نیست.

قاضی گفت: ما به شما هم وقت می دهیم.

شمس افزود: اینهایی که نماینده دادستان می گوید حواشی است.

قاضی ادامه داد: این متن قضیه است

قاضی افزود: با توجه به پاسپورت ایرانی زنجانی و تابعیت انگلیسی که شما داشتید، قراردادی را امضا می‌کنید که 49 درصد هواپیمایی اونور ایر به شما و 51 درصد به آن فرد ترکیه‌ای واگذار شود. همچنین در قرارداد مقرر شد که کلیه سهام‌داران به شمس‌ اختیار دهند که مدیریت شرکت هواپیمایی را بر عهده بگیرد، ضمن اینکه ماهانه یک جلسه در دفتر اونور ایر با حضور شما تشکیل شود.

شمس: این مربوط به اونور ایر است.

قاضی گفت: در هر نقطه شما با هم شراکت داشتید و بند دوم قرارداد نیز مربوط به خرید 6 ایرباس 320، 5 هواپیمای آرجی و 4 فروند ایرباس 300 است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها