يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۶۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی پیشین تراکتورسازی پس از شکایت از این باشگاه به فدراسیون فوتبال، رونوشت آن را برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال ارسال کرد.
به گزارش پایگاه 598، حمید توسلی وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شکایت این مربی از باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: متأسفانه مبلغ زیادی از قرارداد موکل در یک‌سال و نیمی که به عنوان سرمربی تیم در باشگاه تراکتورسازی تبریز حضور داشت، پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه موکلش از بابت لیگ پانزدهم و شانزدهم حدود یک میلیارد تومان از باشگاه تراکتورسازی تبریز طلب دارد گفت: جالب‌ اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز، نه تنها مطالبات آقای قلعه‌نویی را نداده‌اند بلکه از ارسال نامه فسخ قرارداد موکل به هیئت فوتبال استان به منظور دریافت برگه خروج نیز امتناع کردند.

وکیل امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه موکلش مجبور شده خودش 10 میلیون تومان بابت دریافت برگه خروج از استان پرداخت کند تا بتواند با باشگاه ذوب‌اهن اصفهان قرارداد ببندد افزود: بر همین اساس و با توجه به پرداخت نشدن مطالبات، موکل از باشگاه تراکتورسازی تبریز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

توسلی تصریح کرد: فعلا منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت آقای قلعه‌نویی هستیم، ضمن اینکه رونوشتی از شکایت موکل به فیفا و AFC ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بحث شکایت به فیفا و AFC مطرح نیست، به تسنیم گفت: با توجه به اینکه قلعه‌نویی به عنوان یک فرد ایرانی در فوتبال ایران مشغول فعالیت است طبق موازین قانونی نمی‌تواند به مجامع بین‌المللی شکایت کند و این رونوشت به منظور اطلاع‌ فیفا و AFC در اختیار آنها قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها