أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۶۸۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت اقدام کنگره و قانونی که در حال تصویب است یک اقدام خصمانه و روشن علیه ایران است و با واکنش قطعی ایران مواجه می شود.
به گزارش پایگاه 598، سید عباس عراقچی در واکنش به طرح جامع تحریم‌های ایران که به تازگی در کنگره آمریکا به تصویب رسیده است گفت: اقدام کنگره و قانونی که در حال تصویب است یک اقدام خصمانه و روشن علیه ایران است و با واکنش قطعی ایران مواجه می شود.

وی افزود: در سالهای پیش همواره با چنین اقداماتی از سوی کنگره و دولت آمریکا مواجه بوده ایم و اختصاصی به دولت فعلی آمریکا ندارد.

عراقچی ادامه داد: قانون جدیدی که در حال تصویب است تحریم موضوعی جدیدی ندارد، جمع‌بندی و تجمیع تحریم‌های قبلی غیرهسته ای است، با این حال می تواند اجرای موفق برجام را تحت تاثیر قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
یعنی به نظر ایشون برجام موفق اجرا شده .عجب رویی داره
پاسخ
یه سید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
منظورشون اقدام شدید (ایمیلی )هسته.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها