يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: تونل های سرد برای ارتقای سلامت حجاج با ظرفیتی بیشتر از سال های قبل ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به ایجاد تونل های سرد برای زائران حج تمتع اظهار کرد: امسال هم ، مانند سال 94 برای سلامت حجاج و جلوگیری از گرمازدگی ، تونل سرد ایجاد کرده ایم با این تفاوت که کیفیت ان را در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: تونل سرد دارای دو چادر است که تعداد زیادی کولر گازی برای کاهش دما در آن کارگزاری شده است تا زائران از دمای پایین این چادر استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه  امسال تعداد زائران 86 هزار نفر است و شاهد رشد 22 هزار نفری حجاج نسبت به سال 94 هستیم، ادامه داد: سعی کردیم تا گنجایش این تونل ها را نسبت به گذشته افزایش بدهیم.

 مرعشی  با اشاره به گنجایش تونل های سرد تصریح کرد: 7 یا 8 زائر  همزمان می توانند از این چادرهای مجهز به سیستم خنک کننده استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها