أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۷۰۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت هیات نظارت بر برجام گفت: اگر تشخیص داده شود که نقض برجام صورت گرفته، ایران عکس‌العمل تند نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مسئولیت هیات نظارت بر برجام گفت: اگر تشخیص داده شود که نقض برجام صورت گرفته، ایران عکس‌العمل تند نشان می‌دهد.
 
اسحاق جهانگیری صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه ما در شرایط پیچیده جهانی و منطقه ای قرار گرفته ایم، اظهارداشت: نقش آفرینی هایی که گروههای افراطی دارند و لابی صهیونیسم که از آغاز شکل گیری جمهوری اسلامی دنبال این بود جریان جهانی را علیه ایران اجماع کنند، منطقه را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی افزود: لابی صهیونیسم در این مدت تاثیرگذار بوده و توانسته است برخی کشورهای اسلامی را علیه ایران با خود همراه کند.
 
معاون اول رئیس جمهور در مورد دولت جدید آمریکا نیز گفت: شرایط منطقه ای و جهانی روند مخاطره آمیزی را به وضوح نشان می دهد و آمریکا به دنبال این است که جا بیندازد ایران ناقض برجام است و اجماعی در ۱+۵ و جامعه جهانی علیه ایران راه بیندازد که تاکنون نیز موفق نبوده است.
 
جهانگیری تصریح کرد: در کنار این توطئه ها، آمریکا سعی می کند فضای ایران را فضای پرریسک، پرخطر و بی ثبات نشان دهد.
 
وی با بیان اینکه هیات نظارت بر برجام توسط شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است، گفت: اگر در برجام طرف مقابل اقدامی کند که کمیسیون نظارت تشخیص دهد خلاف برجام عمل کرده، ایران نیز عکس العمل تند نشان خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها