أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۰۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده قاتل آتنا اصلانی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، با اعلام صدور کیفرخواست برای متهم قتل دختربچه 6ساله اردبیلی اظهار داشت: کیفرخواست این پرونده صادر شده است ولی هنوز زمان برگزاری دادگاه تعیین نشده است.

وی با بیان اینکه دادگاه هنوز زمان برگزاری جلسه محاکمه را اعلام نکرده است، گفت: محاکمه قاتل در اولین فرصت برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین گفت: کیفرخواست صادرشده صرفاً مربوط به قتل آتنا است و تحقیقات در زمینه دو مورد قتل دیگر توسط این متهم ادامه دارد.

قاصدی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره دو مورد قتلی که در استان گیلان پیش از این به وقوع پیوسته بود هم تحقیقات به نتیجه‌ای رسیده است یا خیر، گفت: تا این لحظه دلیلی که قتل‌های گیلان را به این فرد منتسب کند به دست نیامده است اما تحقیقات در این زمینه نیز ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها