يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
مهاجم فولاد خوزستان به درگیری‌های دیروز در بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت برخی از شاگردان برانکو فکر می‌کنند خیلی بزرگ هستند.
به گزارش پایگاه 598، دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 

در این دیدار میان بازیکنان دو تیم چندین بار درگیری و تنش اتفاق افتاد و حتی علی علیپور در نیمه دوم به دلیل لگد کردن پای بازیکن فولاد، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

رحیم زهیوی، که پرسپولیس و استقلال خواهان او بودند، نسبت به رفتار شاگردان برانکو اعتراض کرد.

 

مهاجم فولاد درباره درگیری‌های این مسابقه گفته: «این طبیعت فوتبال است به هر حال اینکه محکم بازی کنی خوب است اما بی‌احترامی درست نیست، برخی بازیکنان پرسپولیس خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، من نمی‌دانم چرا ادعای بزرگی می‌کنند به شکلی که انگار خیلی بهتر از بازیکنان فولاد هستند به هر حال یک عده در فولاد هستند و یک عده در پرسپولیس. شاید آن بازیکن پرسپولیس که این طور رفتار می‌کند سال بعد مجبور شود به فولاد بیاید و نباید اینقدر خود بزرگ‌بین باشند.»

 

رادنیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها