أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۰۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم همکاری مجدد مدیران رسانه ملی مجبور به ترک برنامه تلویزیونی شد.
به گزارش پایگاه 598، علی اکبر طاهری تصمیم گرفت برای تبلیغ سامانه هوادارای باشگاه پرسپولیس به تلویزیون برود تا پیش از آغاز نخستین بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان و همچنین در بین دو نیمه از آنتن تلویزیون برای تبلیغات سامانه مربوط به باشگاه پرسپولیس استفاده کند.

 

اتفاقی که پیش از آغاز بازی رخ داد اما در ادامه با تبلیغات مربوط به یکی دیگر از سامانه های صدا و سیما درباره فوتبال همراه شد که عصبانیت سرپرست باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت. همین موضوع هم سبب شد تا طاهری، استودیوی پخش را به نشانه اعتراض ترک کند و اعتراض خود را با صدای بلند به گوش مدیران حاضر برساند. طارهی که حسابی از نحوه برخورد مدیران صدا و سیما گله داشته است به آنها گفته است: چرا با چنین وضعی من را ب استودیو کشاندید؟ می خواستید سامانه خودتان را تبلیغ کنید و بس!

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از خروج از سازمان صدا و سیما نیز موضوع را به گوش مدیران وزارت ورزش و جوانان می رساند و از آنها می خواهد با توجه به جریمه های سریالی پرسپولیس از سوی CAS و نیاز این باشگاه به کمک های مردمی و بحث حق پخش تلویزیونی، رایزنی های لازم را با مدیران صدا و سیما انجام دهند تا آنها بتوانند چاره ای برای این موضوع پیدا کنند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها