امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۰۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی تیم استقلال تهران دیروز بعد از باخت به صنعت نفت آبادان صحبت های تندی را علیه محمد رضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598، ساکت امروز در جلسه افتتاحیه کلاس مربیگری حرفه ای به طور غیر مستقیم و البته با ادبیات درخورشان جواب ادعاهای علیرضا منصوریان را داد و از سرمربی تیم استقلال خواست قوانین داخلی را مطالعه کند. 

 

محمد رضا ساکت در جلسه افتتاحیه کلاس مربیگری حرفه ای در تهران گفت: «دو بحث را اینجا مطرح می کنم. از بزرگان و عقلای جامعه فوتبال هم تقاضا دارم به فدراسیون فوتبال کمک فکری دهند چرا که ما همواره به نگاه منتقدین منصف توجه ویژه ای داشته ایم و از نگاه ژرف شان بهره مند بوده ایم. یک بحث در حوزه تیم های پایه ای وجود دارد که به زندگی حرفه ای بازیکنان مربوط می شود. می بایست به بازیکنان دراین رده ها آموزش های لازم را به موازات تعلیم های فنی در حوزه های اجتماعی هم ارائه دهید و زندگی سالم و حرفه ای ورزشی را تبیین فرمایید.قطعا نگاه شما بزرگان در این زمینه یاری رسان است و بدون شک زندگی خصوصی و اجتماعی بازیکنان ملی در این رده ها،اهمیت زیادی دارد.

 

موضوع دوم این است که مربیان در رده های مختلف می بایست به قوانین جاری و ساری توجه ویژه ای داشته باشند و حداقل یک بار به شکل جدی مقررات داخلی را مطالعه کنند. برای مثال رییس کمیته انضباطی حدود یک ماه قبل موضوعی را به صورت دقیق درباره مقررات مصوب و لازم الاجرا در زمینه حضور بازیکنان دعوت شده به تیم های ملی مطرح می کند اما این موضوع از دید بسیاری دور می ماند و این، خود سبب ساز اتفاقات بعدی می شود.

 

اراده فدراسیون فوتبال، حمایت جدی از تیم های ملی است. قرار نیست ما در عرصه های بین المللی تیم هایمان دچار چالش شوند. در سه ماه تابستان 2740 نفر به مرکز ملی فوتبال می آیند تا در اردوهای ملی شرکت کنند. همه این ها در راستای این است که فوتبال ملی در کنار باشگاهها موفق باشد. فدراسیون فوتبال نگاه قانونی را نسبت به موضوعات دارد و اگر پیش تر اغماض می شده مورد انتقاد قرار می گرفته است. لذا بنابه تصریح هیات رییسه فدراسیون،کمیته انضباطی قاطعانه اجرای آیین نامه را اعمال می کند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها