أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۰۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
با حکم رئیس سازمان بورس انجام شد
پس از استعفای سید‌احمد عراقچی از سمت معاون اجرایی سازمان بورس و حضور وی در بانک مرکزی صبح امروز شاپور محمدی در حکمی سعید فلاح‌پور را به عنوان جایگزین وی منصوب کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حکمی سعید فلاح‌پور را به سمت معاونت اجرایی این سازمان منصوب کرد.

فلاح‌پور قبل از این سمت رئیس مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.

وی دارای دکترای مدیریت مالی است و هم اکنون استادیار و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.

در حکم رییس سازمان بورس برای فلاح پور آمده است:« نظر به تعهد، تخصص و دانش جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاونت اجرایی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری و دستیابی به اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار و اعتلای بازار سرمایه کشور در انجام امور محوله موفق باشید.»

همچنین با توجه به حضور عراقچی در بانک مرکزی، شورای عالی بورس نیز با استعفای وی موافقت و جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس را به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این سازمان منصوب کرده است.

سید احمد عراقچی پس از استعفا از عضویت در هیات مدیره و  معاونت اجرایی سازمان بورس به محل ماموریت سابق خود در بانک مرکزی باز گشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها