أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
دروازه بان شماره یک پرسپولیس در ادامه موفقیت‌های این فصل خود عنوان برترین دروازه‌بان فصل را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: علیرضا بیرانوند که در فصل گذشته و در لیگ برتر با ثبت 17 بازی بدون گل خورده و میانگین کمترین گل دریافتی فصل نقش پررنگی در قهرمانی این تیم داشت، به عنوان برترین دروازه بان فصل شانزدهم فوتبال ایران معرفی شد.


در این بخش علیرضا بیرانوند، سیدمهدی رحمتی و رشید مظاهری را به عنوان رقیب خود می‌دید اما در نهایت توانست با بیشترین آرا افتخاری دیگر را از آن خود کند و فصل را با روحیه بالا استارت بزند.

 

بیرانوند بعد از کسب این عنوان گفت: از تمام کسانی که مرا انتخاب کردند تشکر می کنم، این جایزه ای که گرفتم حاصل زحمات تمام بازیکنان، کادرفنی و خصوصا کاپیتان تیم ما سیدجلال حسینی است و این جایزه را به هواداران دو آتیشه پرسپولیس تقدیم می کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها