أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۲۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
سرمربی استقلال در صحبت با مسئولان باشگاه تاکید کرد در صورت عدم لغو محرومیت بازیکنانش برای دیدار با استقلال خوزستان، بازیکنان تیمش را به زمین نمی فرستد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وب سایت برنامه نود، علیرضا منصوریان به شدت از محرومیت ۳ بازیکن ملی پوش این تیم عصبانی است و به دنبال تصمیم تازه‌ای در این رابطه است. سرمربی استقلال در گفتو گو با مسئولین باشگاه استقلال اعلام کرده در صورتی که محرومیت بازیکنانش برای بازی با استقلال خوزستان بخشیده نشود ،تیمش را به میدان نمی‌فرستد.

از این رو مسئولان باشگاه استقلال در تلاش برای رفع محرومیت این تیم هستند. آنها این اطمینان را به سرمربی خود داده اند که مشکل محرومیت بازیکنانش تا روز جمعه حل می شود. حال باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در خصوص بازیکنان محروم استقلال ماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها