أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
طبق بیانیه امروز وزارت نفت این باشگاه به طور کامل به شرکت بهنام پیشرو واگذار شده تا طلبکاران آن اکنون با دردسر بزرگتری همراه شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که صف طویل طلبکاران باشگاه نفت در انتظار برطرف شدن موانع دریافت خود از این تیم از 4 سال اخیر تاکنون بودند، وزارت نفت در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این باشگاه از سال گذشته که آن را به شرکت بهنام پیشرو واگذار کرده ندارد.


در این ارتباط علیرضا بیرانوند که خود را مهیای دیدار حساس این هفته برابر تراکتورسازی با ابراز تعجب از این تصمیم اعلام کرد از طریق وکیل خود به دنبال احقاق حق خود خواهد بود. مصطفی سلیمانی، وکیل دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در این خصوص گفت: نکته عجیب این ماجرا این است که طی تمام روزها و ماه‌های اخیر صحبت از این بوده که این باشگاه به طور کامل واگذار نشده و شرکت بهنام پیشرو نیز به همین دلیل مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی‌کند. اما امروز در بیانیه خود می‌گویند که در تاریخ 8/4/95 این انتقال صورت گرفته است و به نوعی حرف‌های سابق خود را تکذیب می‌کنند. 


وی در ادامه گفت: در ضمن ذکر این نکته نیز ضروری است که باشگاه نفت شرکت نبوده و همانطور که در لوگوی آنها نیز مشخص است موسسه فرهنگی – ورزشی هستند که زیر نظر هیات امنا اداره می‌شدند. اتفاقی که باعث می‌شود دیون بر عهده وزارت نفت به عنوان زیر مجموعه آنها باشد. در بحث انتقال اکنون شرکت نیست و موسسه فرهنگی – ورزشی است و بنابراین تابع قراردادهای مدنی است و بازیکنان با توجه به اعتبار وزارت نفت قرارداد بستند و در بحث انتقال باید دیون در نظر گرفته شود چون این وزارت ضامن تلقی می‌شود و اگر اینگونه نباشد وزارت نفت سهل انگاری و مسامحه کرده است که اعتبار و دارایی شرکت انتقال گیرنده را بررسی نکرده و طلبکاران را در راهی بی‌پایان برای دریافت مطالبات قرار داده اند. مسلما شخصی که این بیانیه را منتشر کرده از اظهارنظر مدیران سابق باشگاه بی اطلاع بوده است.


موضوع این انتقال البته فدراسیون فوتبال را درگیر خواهد کرد: فدراسیون فوتبال باید صلاحیت و ملاعت شرکتی که خواهان گرفتن تیم است را در نظر بگیرد. مدیران نفت و آقایان قنبرزاده و آل اسحاق که می‌گفتند این شرکت تضمین 20 میلیاردی دریافت کرده‌اند چرا اکنون پاسخگو نیستند؟ فدراسیون پاسخ دهد که آیا باشگاهی می‌تواند بدهی بالا بیاورد و بعد از آن به شخص ثالث واگذار کند و هیچکس پاسخگو نباشد؟ پس نظم و قانون چه می‌شود؟


وکیل علیرضا بیرانوند با اشاره به ایرادی که به این انتقال وارد است گفت: مهمترین ایراد این انتقال مربوط به فدراسیون فوتبال است. چرا باید به آیین نامه و مقررات پایبند نباشند؟ در آیین نامه انضباطی آمده که باشگاه به ازای هر بدهی 200 میلیونی می‌تواند از سوی فدراسیون با کسر امتیاز و در ادامه به دسته پایین‌تر و.... محکوم شود. اگر قوانین رعایت شود دیگر هیچ باشگاهی به خود اجازه نمی‌دهد بدون برنامه ریزی و کار اقتصادی مناسب این مقدار بدهی به جا بگذارد. اما استاد معلم چون بود بی‌آزار/ خرسک بازند کودکان در بازار.


در قرارداد بازیکنان شرطی است که داوری را از پیگیری در مراجع سلب می‌کند و به همین دلیل است که آنها نمی‌تواند به فیفا شکایت کنند و باید بازیکنان از قبول این شرط خودداری کنند تا باشگاه‌ها به این سادگی با توجه به مماشات فدراسیون از حق آنها عبور نکنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها