کد خبر: ۴۲۷۳۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از روند رو به رشد بازگشت منابع بانک سرمایه در جریان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیا، خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از روند رو به رشد بازگشت منابع بانک سرمایه در جریان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیا، خبر داد.
 
اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر، از روند رو به رشد بازگشت منابع بانک سرمایه در جریان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، خبر داد.
 
وی افزود:با توجه به تغییر مدیریت این بانک و همچنین پیگیری‌های به موقع کمیته تحقیق و تفحص و سایر دستگاه‌های نظارتی بسیاری از اموال و منابع این بانک که در اختیار برخی از اشخاص بوده در حال حاضر به این بانک بازگردانده شده تا این بانک بتواند دوباره خود را سرپا نگه دارد.
 
«عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی» در ادامه با اشاره به جمع‌بندی نهایی گزارش تحقیق و تفحص ازصندوق ذخیره فرهنگیان گفت: انشاءالله گزارش این تحقیق و تفحص تا نیمه اول شهریورماه سال جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
 
عباسی افزود: احتمالا این گزارش در مهرماه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
 
عضو هیئت تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تمام تلاش ما درجریان این تفحص این بوده که مطالب تهیه شده در گزارش نهایی، بر اساس مستندات قانون باشد، تاکید کرد: امیدوارم کسانی که در این پرونده خاطی بوده‌اند به زودی به سزای اعمالشان برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها