يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
پیروانی و کادرش هم هنوز در تیم ملی امید قرارداد ندارند و مثل اینکه مبالغی از دوران تیم ملی جوانان طلبکار هستند و هنوز با آنها تسویه حساب نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، فدراسیون فوتبال با توجه به تعطیلی تیم ملی امید تا بازیهای آسیایی جاکارتا در سال آینده برنامه ریزی عجیبی را مد نظر دارد.
 
به گزارش سایت نود، فدراسیون فوتبال که تیمهای ملی نوجوانان زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال را به عباس چمنیان سپرده و این سرمربی مشهدی، یک هفته درمیان سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال و زیر ۱۷ سال است، حالا تصمیم گرفته امیرحسین پیروانی را از رده امید به جوانان بازگرداند و دوباره سرمربی تیم ملی جوانانش کند!
 
این در حالی است که در فاصله دو ماه تا برگزاری رقابتهای تیم ملی جوانان در مقدماتی قهرمانی آسیا (که هنوز وضعیت میزبانی اش در مشهد مشخص نیست) مسئولان کمیته های فنی و جوانان هنوز نتوانسته اند سرمربی تیم ملی جوانان را انتخاب کنند. جواد نکونام و وحید هاشمیان و سهراب بختیاری زاده گزینه های فدراسیون فوتبال بودند که دو گزینه اول سرمربیگری را قبول نکردند و سهراب بختیاری زاده هم در نهایت سرمربی صبای قم شد.
 
مثل اینکه به امیرحسین پیروانی پیشنهاد داده اند که در مدت زمان تعطیلی تیم ملی امید، سرمربی تیم ملی جوانان شود و به رده قبلی اش بازگردد اما پیروانی این مساله را قبول نکرده است و گفته هرگز قصد بازگشت به رده سنی جوانان را ندارد.
 
پیروانی تاکید کرده که می خواهد سرمربی تیم ملی امید بماند. ظاهرا برنامه فدراسیون فوتبال این است که اگر پیروانی یسرمربیگری تیم ملی جوانان را بپذیرد، کادر جدیدی برای تیم ملی امید جایگزین پیروانی و دستیارانش شوند. نکته مهم این است که رقابتهای مرحله مقدماتی جوانان آسیا دو ماه و نیم دیگر قرار است برگزار شود اما هنوز تیم ملی جوانان سرمربی ندارد. تیم ملی جوانان فعلا زیر نظر استعدادیابها هدایت می شود و هنوز سر و شکل چندانی نگرفته است هر چند کمیته جوانان از آمادگی بالای بازیکنان رده سنی زیر ۱۹ سال خبر می دهند.
 
برنامه های تیم ملی امید هم فعلا نامشخص است و مشخص نیست که این تیم چطور قرار است برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و حتی رقابتهای مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده شود. البته فدراسیون فوتبال منتظر نظرات کارلوس کی روش است و باید دید نظر او در این باره چیست.
 
پیروانی و کادرش هم هنوز در تیم ملی امید قرارداد ندارند و مثل اینکه مبالغی از دوران تیم ملی جوانان طلبکار هستند و هنوز با آنها تسویه حساب نشده است.
 
برخی خبرهای غیررسمی هم حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال به فکر کادر فنی جدیدی برای تیم ملی امید است. البته همه چیز در نهایت به نظر کارلوس کی روش، سوپروایزور تیمهای ملی ارتباط دارد. کی روش حمایت ویژه ای از امیرحسین پیروانی دارد اما عدم نتیجه گیری تیم ملی امید در رقابتهای زیر ۲۳ سال آسیا در قرقیزستان، وضعیت ادامه همکاری پیروانی و کادرش را با فدراسیون فوتبال مبهم کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها