أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
هافبک جدید عراقی پرسپولیس دلیل آمدنش را به لیگ ایران لژیونر شدن در اروپا عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598، بشار رسن، هافبک عراقی جدید پرسپولیس در مصاحبه با روزنامه «فوتبول» عراق گفت: لژیونر شدن در لیگ ایران و مخصوصا در باشگاه پرسپولیس، دروازه‌ای برای آغاز راه حقیقی‌ام خواهد بود.

 

وی افزود: رفتنم به لیگ ایران آغازی برای تحقق آرزویی بود که مدت طولانی‌ای منتظرش بودم. این آرزو لژیونر شدنم در لیگ‌های اروپایی بود زیرا به خوبی می‌دانم که پرسپولیس و لیگ ایران یک پشتوانه واقعی برای هر بازیکنی است که بخواهد در اروپا لژیونر شود.

 

هافبک جوان و آینده‌دار عراقی در پایان گفت: س از امضای قرارداد با پرسپولیس به بغداد برگشتم تا نیرو هوایی را تا پایان فصل همراهی کنم و پس از تمام شدن فصل به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهم شد. من حتی اسمم را در لیست بازیکنان برای حضور در جشن قهرمانی ثبت کردم چون نیرو هوایی کاندیدای قهرمانی در لیگ عراق است و در صورت قهرمانی در مراسم جشن قهرمانی حضور خواهم داشت.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها