امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۴۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
دروازه‌بان سابق پرسپولیس می‌گوید اگر این تیم دچار حاشیه نشود می‌تواند قهرمانی در لیگ را تکرار کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، وحید قلیچ در خصوص برد تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر و دیدار این تیم با تراکتورسازی در هفته دوم گفت: گام اول در لیگ همیشه مهم است و پرسپولیس هم گام اول را مقابل فولادی که خیلی قدرتمند بود، محکم برداشت. تراکتورسازی هم سرمربی خوب و مهره‌های تاثیرگذار زیادی در اختیار دارد ولی پیروزی صددرصد با پرسپولیس است چون بچه‌ها به روی غلتک برد افتاده‌اند.

او در مورد اینکه پرسپولیس این فصل هم شانس قهرمانی دارد، گفت:اگر حاشیه‌هایی که باشگاه و بازیکنان درگیرش شده‌اند اجازه دهد، پرسپولیس این فصل هم قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره درخواست بازیکنان این تیم برای آپشن‌های قراردادشان، گفت: همان‌طور که باشگاه هوای بازیکنان را دارد، بازیکنان هم باید هوای باشگاه را داشته باشند. ماشالله همه بازیکنان پرسپولیس دارا هستند و با آوردن پول روی پول‌های خود هیچ ثمره‌ای نمی‌بینند. من نظرم این است که با همین حساب‌های میلیاردی خود سر کنند تا باشگاه از این مخمصه خارج شود و دوباره به حساب بازیکنانش میلیاردی پول واریز کند.

او ادامه داد: مشکل فوتبال ما همین است؛ این بازیکنان حقوق ماهیانه خود را هم از باشگاه می‌خواهند. در این وضعیت که باشگاه کاسه گدایی به دست گرفته بازیکنان هم باید مراعات کنند. زمان ما اینطور نبود، بازیکنان یک ریال هم پول نمی‌گرفتند ولی با جان و دل کار می‌کردند. این بازیکنان فقط چند بار برای پرداخت نشدن مقداری از مطالبات خود اعتصاب کردند. باید بیایند پیشکسوت‌های باشگاه را نگاه کنند که بعضی‌هایشان با تاکسی کار می‌کنند بعد آنها دنبال آپشن هستند! به نظر من هم باشگاه و هم بازیکن مقصر است.

قلیچ در مورد کمک‌های مالی هواداران به باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: این کار به اعتقاد من غلط است. کسانی در شهرستان‌ها هستند که نان شب ندارند و از شکم زن و بچه خود می‌زنند ولی با عشقی که به پرسپولیس دارند به باشگاه محبوبشان کمک می‌کنند.این کار درستی نیست. همین که هواداران در ورزشگاه‌ها کم نمی‌گذارند برای باشگاه پرسپولیس بس است.

او در پایان در مورد دیدار پرسپولیس با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این که پرسپولیس است ولی اگر هر تیم دیگری بود هم من دوست داشتم که پیروز شود و به مرحله بالاتر برود. بچه‌ها هم قدرت فوتبالی خوبی دارند ولی مشکلی که دارند، پول‌پرستی آنها است ولی من قول می‌دهم حسابشان پرتر می‌شود و نگران نباشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها