أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۴۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
برنامه تلویزیونی مخاطب خاص، به بینندگان خود، سفر کربلا هدیه می دهد.
به گزارش پایگاه 598، برنامه تلویزیونی مخاطب خاص که فصل دوم آن در ایام ولادت امام حسین(علیه السّلام) از شبکه سه سیما روی آنتن رفت، هر هفته، شب های جمعه، زنده و مستقیم از کربلای معلی، دل های بینندگان را به زیارت حضرت اباعبدالله(علیه السّلام) می برد. برای نخستین بار و در اقدامی ابتکاری، این برنامه تصمیم دارد تا به هشت نفر از بینندگان خود، سفر کربلا هدیه دهد.

شما می توانید با ارسال عبارت «یاحسین» به شماره سامانه ی پیامکی «30001444» در قرعه کشی این برنامه شرکت کرده و زائر کربلا شوید. قرار است تا برندگان، در شب اول ماه محرم، در کربلای معلی حضور پیدا کرده و مراسم تعویض پرچم گنید مطهر امام حسین(علیه السّلام) را از نزدیک ببینند.

photo_2017-08-02_15-49-57

گفتنی است برنامهی تلویزیونی مخاطب خاص با اجرای رسالت بوذری و حضور کارشناسان برجسته مذهبی، شب های جمعه، حوالی ساعت23 از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما، تقدیم نگاه بینندگان می شود. مخاطب خاص، هدیه ای از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و سازمان هنری رسانه ای اوج می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه، می توانید به آدرس فضای مجازی این برنامه به نشانی@mokhatabtv3 مراجعه نمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها