امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۵۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
باشگاه تراکتورسازی به اتفاقاتی که روز گذشته و در زمان ورود بازیکنان، مربیان و کادر همراه به فرودگاه تبریز رخ داد، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: روز گذشته (چهارشنبه) هنگام ورود تیم پرسپولیس به تبریز، برخی از هواداران تیم تراکتورسازی با حضور در فرودگاه، شعارهایی علیه تیم سرخپوش تهرانی سر دادند که باعث سرگردانی یک ساعته شاگردان برانکو در فرودگاه شد. در این راستا، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با صدور اطلاعیه‌ای، این حرکت را کار افراد خودسر دانست.

در این اطلاعیه آمده است: «از طریق بعضی کانال‌ها و گروه‌ها در دنیای مجازی مطلع شدیم که تعداد انگشت شماری افرادخودسر که هویت‌شان برای مامعلوم نیست، هنگام ورود تیم پرسپولیس به فرودگاه اقدام به حرکات ناشایستی کرده و بعضی از افراد این تیم نیز مورد ناسزاگویی قرار گرفته‌اند.

ما ضمن محکوم کردن چنین اعمالی به شدت پیگیرماجرا هستیم و مطمئنیم که این‌گونه رفتارها از سوی هواداران تراکتورسازی نبوده و نخواهد بود.

از اینگونه رفتارها چنین استنباط می‌شود که بدخواهان و دشمنان دو تیم درصدد تفرقه‌افکنی برای مقاصد شوم خود هستند. امیدواریم چنین اعمالی به حساب هواداران فهیم و پرشور ما نوشته نشود. ما روی سکوها فقط به حمایت و تشویق تیم خود خواهیم پرداخت».

تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها