أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۵۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
برخلاف اینکه برخی از آقایان عنوان می‌کنند انتخاب اعضای لیست اصلاح‌طلبان به صورت دموکراتیک صورت گرفته اصلا چنین نبوده است.
به گزارش پایگاه 598، محمود علیزاده طباطبایی در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه آرمان گفت: در ابتدای تشکیل شورای اول مهم‌ترین موضوع مورد نظر اعضای شورا انتخاب شهردار تهران بود. در آن مقطع زمانی برخی اعضا بدون مشورت با همه اعضای و آقای عبدا... نوری که رئیس شورا بودند، تصمیم گرفتند یک نفر را به عنوان شهردار پایتخت معرفی کنند. هنگامی که این خبر به آقای نوری رسید ایشان ناراحت شدند و عنوان کردند هنگامی که اعضای شورا حاضر نیستند درباره انتخاب شهردار تهران با رئیس شورا مشورت کنند و دیدگاه‌های وی را بشنوند بنده نیز از ریاست شورا استعفا می‌دهم و به یک عضو عادی شورا تبدیل می‌شوم. به همین دلیل در جلسه اول آقای نوری حاضر نشدند در جایگاه ریاست شورا بنشینند. این در حالی بود که برخی نیز از این مسأله استقبال کردند و بی‌میل به این قضیه نبودند.

 با این وجود اقلیت شورا تصمیم گرفت با آبستراکسیون جلسه را از حیز انتفاع خارج کند و اجازه ندهد جلسه رسمیت پیدا کند. در این زمان آقای حجاریان به اتاق بنده آمدند و درخواست کردند که در جلسه حضور پیدا کنم که بنده در جواب ایشان عنوان کردم ما با شیوه برخورد با آقای نوری و تصمیمات پنهانی و بدون مشورت با دیگران موافق نیستیم. در شرایط کنونی نیز به نظر می‌رسد برخی تلاش می‌کنند در پستوها و در پشت پرده شهردار تهران را انتخاب کنند که این رویکرد صحیح نیست و شهردار تهران نباید در پستو‌ها انتخاب شود. به نظر من مردم تهران به آقای محسن هاشمی به عنوان عضو شورای شهر رأی نداده‌اند و بلکه مردم به محسن هاشمی رأی داده‌اند که ایشان شهردار آینده پایتخت شود. به همین دلیل نیز اختلاف رأی محسن هاشمی با نفر دوم خیلی زیاد است. در شرایط کنونی جایگاه مرحوم آیت‌ا... هاشمی(ره) و خانواده ایشان در بین مردم جایگاه بسیار بالا و قابل احترامی است. وضعیت به شکلی است که رأیی که مردم به محسن هاشمی داده‌اند از رأی بسیاری از پذیرفته شدگان در دیگر انتخاب‌ها بیشتر است. نکته دیگر اینکه برخلاف اینکه برخی از آقایان عنوان می‌کنند انتخاب اعضای لیست اصلاح‌طلبان به صورت دموکراتیک صورت گرفته اصلا چنین نبوده است. به نظر می‌رسد در پشت پرده برای انتخاب اعضای جدید شورا زدو بند سیاسی صورت گرفته است.  در نتیجه لیست اصلاح‌طلبان با شایسته سالاری بسته نشده است. در شورای اول شهر تهران نیز بنده یک بار به آقای نوری گفتم به نظر من محسن هاشمی با توجه به سابقه‌اش در شهرداری تهران گزینه خوبی برای شهرداری تهران است. با این وجود برخی از اعضای شورای شهر اول با حمایت از آیت‌ا... هاشمی و خانواده ایشان موافق نبودند و به همین دلیل افراد دیگری را برای شهرداری تهران مورد نظر قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
سلام به این آقا چه مربوطه خانواده هاشمی کم تو مسائل مملکت دخالت میکنند که حالا وکیلشون هم دخالت میکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها