أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۵۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
گناه صداوسیما از بانیان برجام بیشتر است
صدا و سیمایی که بعد از بارها نقض فاحش و غیرفاحش! برجام از سوی آمریکا هنوز توان و مدیریت ایجاد یک گفتگوی دو طرفه به منظور روشن شدن ماجرا برای بیشتر مردم را ندارد، اصلا نمی تواند به عنوان یک دانشگاه عمومی عمل کند. تا زمانی که فردی مانند عراقچی می آید و هرگونه که میخواهد موضوعات را تفسیر میکند و شخص باخبر و متخصصی در برابرش سخنی نمی تواند بگوید، نمی شود انتظار داشت که ظرفیت فکری مردم رشد پیدا کند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بی شک جریان غربگرای داخلی و بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب کنندگان ۲۰ دقیقه ای برجام و بیشتر کسانی که با فریب یا ترساندن مردم موفق شدند برجام و منطق اش را به خورد این مردم بدهند، حتما تقصیرشان کمتر و کمتر و کمتر از صدا و سیماست! صدا و سیمایی که بعد از بارها نقض فاحش و غیرفاحش! برجام از سوی آمریکا هنوز توان و مدیریت ایجاد یک گفتگوی دو طرفه به منظور روشن شدن ماجرا برای بیشتر مردم را ندارد، اصلا نمی تواند به عنوان یک دانشگاه عمومی عمل کند.

تا زمانی که فردی مانند عراقچی می آید و هرگونه که میخواهد موضوعات را تفسیر میکند و شخص باخبر و متخصصی در برابرش سخنی نمی تواند بگوید، نمی شود انتظار داشت که ظرفیت فکری مردم رشد پیدا کند. احتمال دارد بگویند در برنامه هایی که منتقدان برجام حضور دارند، موافقان آن حضور پیدا نمی کنند و به نوعی گریز می کنند. این بهانه، خود عذر بدتر از گناه است و نشان از آن دارد که چقدر صدا و سیما بر اثر عملکرد ناقص اش، بی مایه و تهی مغز شده که کسی دعوتش را به معنی فراخوان از سوی میلیونها ایرانی به حساب نمی آورد و به همین راحتی میتواند بگوید من نمی آیم!

اگر می خواهیم مدل فکری جامعه درست شود نمی‌توانیم از اول یقه عراقچی و ظریف و بانیان برجام را بگیریم؛ باید رسانه ها را که مردم "برجام خواه” و "برجام فریب” را پرورش داده اند بازخواست و عیب یابی کنیم. صدا و سیمایی که از صبح تا شب و از شب تا صبح ماحصل کارش "آمادگی برجامی فکر مردم” و "تقلید از مدل های غربی” است نمی تواند در یک برنامه یکی دو ساعته حتی با حضور منتقدان، رشد ذهنی و ایدئولوژیک ایجاد کند و در برابر مدلهای غربی زیرا برجام ایستادگی ایجاد کند. 


* حسین صفدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
صدا و سیما دیگر مستقل نیست بلکه به خاطر بودجه اش مجبور است صدا و سیمای روحانی باشد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها