أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۶۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: از آنچه که خاطر مردم عزیز را مکدر می‌سازد و ناقض شأن نمایندگی مردم می‌باشد عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، «فرج‌الله رجبی» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود به توضیحاتی درباره سلفی با موگرینی و انتشار این عکس در فضای مجازی پرداخت که متن آن به شرح زیر است:

«توضیح و اعتذار:»

ابوعلی سینا می‌گوید : " اگر برای یک کار غلط هزار دلیل بیاوری می‌شود هزار و یک غلط "

پس از انتشار عکس اینجانب که البته در جوی غیر رسمی و پس از پایان مراسم تحلیف در فضای عمومی منتشر شد، اگر چه نمایندگان حاضر در محل از سر مطایبه مشغول گرفتن عکس بودند ولی به هر حال اینجانب وظیفه خود می‌دانم از آنچه که خاطر مردم عزیز را مکدر می‌سازد و ناقض شأن نمایندگی مردم می‌باشد عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی نمایم.

امیدوارم مردم عزیز و بخصوص همشهریان گرانقدرم اعتذار اینجانب از این غفلت را بپذیرند و عفو نمایند.

فرج اله رجبی
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها