أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
سازمان حج و زیارت اعلام کرد متقاضیان جهت ثبت نام قطعی گروه‌های اعزامی عتبات عالیات مربوط به روز عرفه، با مراجعه به سامانه جامع ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت اقدام کنند.
به گزارش پایگاه 598، سازمان حج و زیارت در مورد ثبت نام به عتبات در شهریور ماه و ایام عرفه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت ثبت نام قطعی گروه‌های اعزامی عتبات عالیات مربوط به بازه زمانی سوم شهریور تا 31 شهریورماه امسال که روز عرفه را نیز شامل می‌شود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir اقدام کنند.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، چندی پیش اعلام کرده بود که تعداد١٠٠ تا١٢٠ هزار نفر در دوره شهریور ماه که روز عرفه را هم شامل می‌شود به عتبات اعزام می‌شوند که از این تعداد ٤٠ هزار نفر در مراسم عرفه شرکت خواهند کرد.

در همین راستا میر مسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت:‌مردم کشور ما اعتقاد خاصی به این روز و حضور در کربلا دارند و طبق آمار احتمالی حدود 35 تا 40 هزار نفر از ایرانیان در روز عرفه در کربلا حضور خواهند داشت.

وی افزود: دلیل این مطلب آن است که شرکت شمسا اعلام کرده حدود 17 هزار زائر در عرفه خواهد داشت که با حداقل همین تعداد زائری که در عراق هستند، حدود 35 تا40 هزار ایرانی در روز عرفه جهت زیارت حرم مطهر سیدالشهدا(ع) در کربلا مشرف خواهند بود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کربلا به چگونگی ساماندهی زائران ایرانی در روز عرفه برای قرائت دعای عرفه اشاره کرد و یادآور شد: همانند سال گذشته با عتبات مقدسه هماهنگ شده تا بیشترین امکان و فضا برای برگزاری دعای عرفه در اختیار زوار ایرانی قرار گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها