يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۶۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند که در میان آنها ۲ فرد جدید دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بالاخره پس از  مدت‌ها انتظار از سوی وزارت ورزش و جوانان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

در میان اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس چهره‌های شناخته شده‌ای همچون حمید گرشاسبی ، اکبر طاهری و جعفر کاشانی دیده می‌شوند که در سالیان اخیر در هیئت مدیره پرسپولیس حضور داشتند اما نفراتی همچون ابوالفضل روغنی گلپایگانی و محمد حاجی‌بیگی حضور دارند که کمتر برای علاقمندان فوتبال شناخته شده هستند.

وزارت ورزش رزومه‌ای از دو عضو جدید اعلام نکرده اما با توجه به اسامی اعلام شده و جستجو در اینترنت مشخص شد که ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران است و در سوابق محمد حاجی بیگی نیز مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی و مدیر اداره رفاه کارکنان بانک مرکزی دیده می‌شود.

باید دید اعضای غیر فوتبالی جدید هیئت مدیره پرسپولیس توانایی کمک در زمینه‌های مختلف به سرخپوشان را خواهند داشت یا پس از مدتی حضور در فوتبال جای خود را به افراد دیگری می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها