امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۷۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
تغییرات در نیروی انتظامی
با آغاز تغییرات در سطح فرماندهان ناجا سردار ساجدی نیا به معاونت عملیات ناجا رفته و سردار رحیمی از سیستان و بلوچستان به تهران آمد.

به گزارش پایگاه 598، تابستان فصل نقل و انتقال در نیروهای مسلح است و نیروی انتظامی نیز از این قانون و قاعده مستثنی نیست.

هر سال در تیرماه زمزمه تغییرات در رده‌های مختلف معاونت و فرماندهی به گوش می‌رسد، اما امروز با احتساب این که به نیمه مرداد رسیده‌ایم، هنوز همه گوش‌ها تیز و چشم‌ها به راه است تا بتوان فهمید که چه تغییرات شگرفی در نیروی انتظامی رقم خواهد خورد.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده کنونی تهران بزرگ یکی از گزینه‌های تغییر این روزها بوده است؛ وی  8 سال سکان‌داری پلیس پایتخت را بر عهده داشته است.

 از جمله خدمات بارز وی می‌توان به گشت‌های امنیت محله‌محور، طرح‌های ضربتی پلیس برای دستگیری سارقان، اراذل و اوباش و قاچاقچیان موادمخدر، جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر، گشت‌های امنیت اخلاقی و برخورد با بدپوششی و بدحجابی، اجرای طرح بازرسان نامحسوس پلیس و ... اشاره کرد که البته بعضی از این طرح‌ها به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده است.

باید این نکته را نیز اضافه کرد که عملکرد کلانتری مرقد مطهر امام (ره) در رویارویی با عوامل داعش و موفقیت مأموران آن نیز در کارنامه درخشان ساجدی‌نیا نقش بسته است. 

امروز در راستای تغییرات در سطح فرماندهان تاجا اعلام شد که این فرمانده مقتدر تهران بزرگ، معاونت عملیات ناجا شده است.

سردار حسین رحیمی که در کارنامه خود ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را ثبت کرده، مدت سه سال فرماندهی منطقه حساس و مرزی سیستان و بلوچستان را به عهده داشته است.

برخورد با اشرار مسلح، گروهک‌های تروریستی و قاچاقچیان موادمخدر، انهدام باندهای موادمخدر، کشف میزان قابل توجهی از مواد مخدر ترانزیتی به داخل کشور و ... از جمله اقدامات مهم وی در مدت فرماندهی در سیستان و بلوچستان است. 

آخرین اخبار حاکی از آن است که این فرمانده پرافتخار، سکان‌دار فرماندهی تهران بزرگ شده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که فرمانده استان لرستان، جایگزین سردار رحیمی در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها