أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۷۷۹۷
زمان انتشار: ۰۱:۴۶     ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم در کشور و سرانه پایین ورزش در استان ها، اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598، هنوز 24ساعت از آغاز رسمی دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی نگذشته است که وعده مبارزه او با پرداخت های نجومی از محل بیت المال به برخی مدیران دولتی با چالش مواجه شد.

طبق سندی که تابناک منتشر کرده است؛ یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، طی نامه ای بحث برانگیز برای خود دستور پرداخت مبلغی حدود 400میلیون ریال تحت عنوان «حق مدیریتی» به ذیحسابی صادر کرده است!

در این نامه که طی واپسین روز رسمی کاری سال گذشته امضا شده است، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه ای به بخش ذیحسابی این اداره کل، دستور واریز مبلغ 392 میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه ای گسترش ورزش همگانی(!)  به شماره حساب شخصی خود را داده است.

این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم در کشور و سرانه پایین ورزش در استان ها، اعلام شده بود. باید دید واکنش وزیر ورزش و دولت به این خبر دریافتی هنگفت یک مدیرکل استانی با توجه به حساسیت مردم روی این موضوع چه خواهد بود؟

نکته جالب این سند، امضای علی یاور عزیزپور زیر نامه ای است که در سطر بالایی آن، دستور واریز مبلغ باز ذکر نام و شماره حساب شخصی تحت عنوان حق مدیریتی را صادر کرده است. لازم به یادآوری است که رییس جمهور روحانی بعد از افشای موج بزرگ تخلفات و پرداختی های نجومی به مدیران دولتی، ضمن عذرخواهی از مردم و رهبری، اعلام کرده بود در این زمینه با تخلفات برخورد خواهد شد و بدون تعارف با هیچ مقامی ، مبالغ مذکور به بیت المال عودت داده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
طاها
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
زمان انتخابات و تبليغات تموم شد ديگه!
از اين به بعد : علي بركت الله
پاسخ
محمد1
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
من توضیحات ایشون رو درپیک بامدادی رادیو شنیدم ایشون میگفت که این حق مدیریت یک ساله بوده.یعنی از نظر ایشون حدودا ماهی سه میلیون فقط حق مدیریت چیزی نیست .(البته اگه اظهاراتش صحت داشته باشه) .یعنی درمملکتی که خیلیها دارن با سیصد یا چهارصد تومان یارانه گذران میکنن کاردرستی هست .وحلال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها