امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۸۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در پیامی از همراهی بسیار مناسب مردم در روز تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در تهران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در پیامی از همراهی بسیار مناسب مردم در روز تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در تهران قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پیام آمده است:

سپاس خداوند بزرگ را که نعمت امنیت و آزادی را در سایه اسلام و ولایت بر این مرز و بوم ارزانی داشت و آن را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نمود.

مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران با حضور نمایندگان بیش از صد کشور جهان در نهایت عزتمندی و آرامش برگزار گردید و بار دیگر عظمت و سربلندی ایران عزیز در نگاه جهانیان به نمایش درآمد.

این مهم امکان پذیر نبود مگر با مشارکت و همراهی شما ملت فهیم و مسئولیت پذیر؛ لذا بدین وسیله ضمن تشکر و سپاس از همراهی و مشارکت شایسته شما مردم بزرگوار تهران علی الخصوص کسبه و اهالی خیابان‌ها و محلات اطراف مجلس شورای اسلامی و مراکز اسکان میهمانان، از خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون شهروندان عزیز را مسئلت می‌نماییم.

روابط عمومی قرارگاه ثارالله تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها