أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۹۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
برخی افراد با استفاده از امکانات فضای مجازی دست به انتشار عکس‌ها و سوژه های غیر اسلامی و اخلاقی می‌زنند که اخیرا این فعالیت‌ها گسترده شده و به دنیای واقعی سرایت کرده است.

لینک دانلود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
طاها
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
اين موضوعات نتيجه مشكلات مديريتي و فرهنگي در سطح كلان كشور و البته خانواده هاست! وقتي كه مديران ارشد نظام در ارگان هاي دولتي و وزارت خانه ها و... اجازه بسياري از ناهنجاري هاي فرهنگي را صادر مي كنند مانند فيلم هاي مزخرفي كه اكران مي شود و يا جشنواره هايي كه بازيگران و به ظاهر هنروران با پوشش هاي زننده و اكثرا عريان ظاهر مي شوند و در زير پرچم جمهوزي اسلامي عكس يادگاري مي گيرند، نتيجه اش همين هست!!! حالا بايد سوال نمود كه چرا بي حجابي و بي بندوباري برخي از افراد جامعه و آن هم در حضور آقايون و مديران مشكلي نداره و اينان تازه جايزه بگير هم هستند و الگو هم مي شوند ولي زنان و دختران در كوچه و خيابان بايد توبيخ شوند و وقتي اين صحنه ها را مشاهده مي نمائيم صداها در مياد؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها