يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۹۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
ماموران اف بی آی در پی حمله به منزل 'پائول مانافورت' مدیر وقت کمیپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اسناد و مدارکی دست یافتند.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، این حمله در قالب تحقیقات ویژه در مورد دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روی داد.

یک فرد مطلع از موضوع گفت که ماموران با در دست داشتن حکم بازرسی و بدون اطلاع قبلی 26 جولای (4 مرداد) و یک روز پس از ملاقات مانافورت با اعضای کمیته اطلاعات سنا، به منزل وی حمله کردند.

مانافورت به همراه جرد کوشنر داماد ترامپ در جلسه خصوصی پسر بزرگ ترامپ با وکیلی از روسیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حضور داشتند.

دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهوری آمریکا، تعدادی ایمیل رد و بدل شده بین خود و 'راب گلدستون' (رابط بین او و وکیل روس) را منتشر کرده است. در این ایمیل ها، وکیل روس قول ارائه اطلاعاتی را داده بود که به هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضربه می زد.

اف بی آی با تیمی از دادستان های آمریکایی به رهبری رابرت مولر در زمینه بررسی احتمال تبانی نزدیکان ترامپ با مقام های روسیه، همکاری می کند.

بازپرسان مسئول این ماموریت علاوه بر تحقیق در مورد مانافورت، بررسی تعاملات مالی نزدیکان ترامپ از جمله داماد وی و مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهوری آمریکا را نیز برعهده دارند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها