أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۷۹۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
داعشی ها پس از مسدود شدن مسیرهای پشتیبانی آنها که از خاک سوریه به خاک عراق کشیده شده بود، در شهر تلعفر محاصره شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، ارتش و بسیج مردمی عراق شهر تلعفر را از همه طرف محاصره کرده اند و آمادۀ آغاز عملیلا آزادسازی آن هستند. به گزارش پایگاه اسکای نیوز عربی، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق دیروز چهارشنبه اعلام کرد: نیروهای ارتش و بسیج مردمی شهر تلعفر را در غرب شهر موصل از همه طرف محاصره کرده اند تا عملیات آزادسازی این شهر از تروریست های داعشی را آغاز کنند.

 رسول اعلام کرد: داعشی ها پس از مسدود شدن مسیرهای پشتیبانی آنها که از خاک سوریه به خاک عراق کشیده شده بود، در شهر تلعفر محاصره شدند. رسول افزود: با آزادسازی مناطق المحلبیه و العیاضیه در شهر تلعفر می توان گفت که استان نینوا کاملاً آزاد شده است.

پیش بینی ها نشان می دهد که عملیات آزادسازی تلعفر چند هفته به درازا خواهد کشید زیرا طول محدودۀ این عملیات 60 کیلومتر و عرض آن 40 کیلومتر است و مساحت محدودۀ عملیات مذکور اندکی کمتر از مساحت محدودۀ عملیات آزادسازی موصل است.

انتظار می رود که عملیات آزادسازی تلعفر عملیاتی سنگین و دشوار باشد؛ زیرا اولاً داعش یک هزار تروریست انتحاری خود را برای مقابله با این عملیات آماده کرده است، ثانیاً عملیات موصل 8 ماه به درازا کشید و سنگینی و دشواری عملیات تلعفر کمتر از عملیات موصل نخواهد بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها