يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۷۹۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
پیام حاج قاسم سلیمانی به مناسبت شهادت محسن حججی/
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به مناسبت شهادت محسن حججی، اطمینان داده که فرزندان دلیر ایران انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت.
سرویس سیاسی پایگاه 598؛ متن پیام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پی شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت(ع) به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از شکست‌های پی‌درپی گروه‌های تکفیری ــ وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه‌های مختلف، گروه تروریستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‌گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصاً خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه‌کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.

این نوع جنایت‌ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه بر ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته تنها نتیجه‌ای که در بر خواهد داشت اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم‌تر و قدرتمندتر خواهد نمود.

به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله(ع) سوگند یاد می‌کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ما از ابتدا مصمم و به‌دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایت‌ها عزم و اراده ما را جزم‌تر و جدی‌تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی‌وجود پلیدشان تطهیر نماییم.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید تبریک عرض می‌کنم زیرا نام خانواده شهیدپرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین گردید و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‌کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می‌کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای ما مقرر فرماید.

هنیئاً لک و لکم و عظّم الله اجورنا و اجورکم
قاسم سلیمانی

 1396/5/19


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
انکه مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند
امروز باز یکی از فرزندان دلیر این ملت را به فجیح ترین وجهی به قتل رساندند واین نمی شود جز اینکه اینها جز یک عده وحشی خونخوار هستند که علیرغم مهربانی نیروهای مردمی که هر وقت اینها را محاصره می کنند سعی می کنند انها را فقط منتقل کنند ولی انها انقدر کثیف هستند که بمحض بدست اوردن یک نفر به فجیح ترین وجهی سعی دارند او را به شهادت برسانند این نمی شود الا اینکه اینها دیگر همه چیز را از دست دادند وچیزی برایشان باقی نمانده جز همان وحشی گری که باید خدمت اینها رسید وتا دانه اخر انها را نابود کرد که مانده حتی یک نفر از اینها برای همه خطرناک است همانطور که از لشکر خوارج فقط نه نفر باقی ماندند که هر کدام منجر به فجایع متعددی شدند برادر سلیمانی دستت درد نکند نگذار یک نفر از این شیادان زنده بمانند در جز امروز مردم یمن علیرغم شجاعت فروان دارند زیر دست کفار وهابی وتروریست پرور وهابی زیر سلاحهای هدیه داده شده امریکا وانگلیس دارند جان می بازند وبه شهادت می رسند انها دارند با سلاحها ی بیولوژیک وهابی های سعودی به شهادت می رسند با هم نیرو بیاییم سعی کنیم که از انها پشتیبانی کنیم وبیش از این نگذاریم این بندگان مخلص خدا با این بلای خانمان سوز به شهادت برسند
پاسخ
نعمت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
انتقام میگیریم
سخت
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
این راداعشیان وحامیان وان بدانند که یک غده سرطانی بیش نیستند وتنها راه حل این سرطان نابودی انها هست ومااین عمل راانجام خواهیم دادبرای نابودی داعشیان و....
پاسخ
رضا
-
۱۳:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
۳
۰
ما جواب دندان شکن خواهیم داد جوابی به مانند شش موشکی که در قلبتان کوبیدیم
پاسخ
علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
دعوت مردم از مسئولین کشور برای دفاع از حرم
اکنون که تعداد زیادی از بهترین جوانان کشور ما در راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها اسیر یا شهید شده‌اند، از مسئولین صدیق کشور، مراجع عظام تقلید، مسئولین محترم صداوسیما و مداحان دلسوخته‌ی اهل بیت (که برای مردم «چراغ راه» هستند) توقع داریم آن‌ها هم خود در این راه قدم گذارند و اگر خودشان پیر و ناتوان هستند فرزندان عزیزشان را برای دفاع از حرم و مقابله با فتنه‌های صهیونیستی- سعودی به میدان کارزار بفرستند.
ما ملت ایران، فرزندان مسئولین، مراجع تقلید، رؤسا و مدیران صداوسیما و مداحان اهل بیت را به دفاع از حرم دعوت می‌کنیم، حتی اگر این دردانه ها، چاق و فربه هستند، یا اگر مادرزادی مدیر و رئیس هستند یا اگر کارخانه دارند و یا اگر تجارت می‌کنند و حتی اگر در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا مشغول اخذ مدرک هستند و یا حتی اگر در حوزه‌های علمیه درس اخلاق و فقه برای مردم می‌خوانند را، دعوت می‌کنیم در دفاع از حرم در سوریه شرکت کنند.
اکنون که باب بهشت باز است حیف است افرادی‌ که در کشور از امکانات مادی در حد وفور برخوردارند و دغدغه‌ای به جز دین مردم ندارند، از بهشت موعود خدای تعالی بی‌نصیب باشند.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
فرمانده ما هم آماده ایم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها